TUATARA UTV wersja spalinowa

TUATARA 1000 EFI
Mocny i wszechstronny pojazd UTV typu side-by-side
model 2024
Silnik o pojemności 1000 cm³ z 12-zaworowym, chłodzonym cieczą układem, generujący imponujące 51 kW (69 KM). Wyposażony w zaawansowany system wtrysku paliwa Bosch oraz pięciobiegową manualną skrzynię biegów. Możliwość wyboru między trybem 2WD i 4WD zapewnia doskonałą kontrolę i wydajność w każdym terenie.
NIEZAWODNY W KAŻDYCH WARUNKACH
Duże, 26-calowe opony CST o wysokiej przyczepności i 6-warstwowej konstrukcji oraz prześwit wynoszący 310 mm, w połączeniu z snorkelem silnika i niezależnym zawieszeniem wahaczowym, nadają TUATARZE wyjątkową zdolność do pokonywania każdego terenu. TUATARA to nie tylko pojazd terenowy, to prawdziwy ultra-terenowy pojazd UTV.
IDEALNY NA NOCNE WYPRAWY
Reflektory LED, światła przeciwmgielne oraz niezwykle mocna belka świetlna LED zamontowana na dachu sprawiają, że TUATARA doskonale sprawdza się podczas nocnych zadań.
BEZPIECZNY I PRAKTYCZNY
Trzy niezależne siedzenia, każde wyposażone w czteropunktowe pasy bezpieczeństwa, w kabinie o przejrzystym designie. Wodoodporne radio z Bluetooth pozwala cieszyć się ulubioną muzyką zarówno podczas pracy, jak i wycieczek rekreacyjnych.
TUATARA UTV 1000EFI
TUATARA UTV 1000EFI to spalinowy pojazd ultraterenowy, który nie ma sobie równych pod względem mocy, funkcjonalności i niezrównanej jakości. Jest zaprojektowana z myślą o ekstremalnych warunkach i intensywnej eksploatacji, co czyni ją absolutnym liderem w kategorii wytrzymałości.
Stworzona z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach, doskonale sprawdzi się np.: na budowach, w przemyśle ciężkim, rolnictwie, leśnictwie, ogrodnictwie, usługach komunalnych, hotelarstwie i turystyce.
ZAPROJEKTOWANY DO NAJTRUDNIEJSZYCH WARUNKÓW
TUATARA posiada imponująco mocny, trzycylindrowy silnik o pojemności 1000 cm³ i 12 zaworach. W połączeniu z pięciobiegową skrzynią biegów oferuje ogromną moc na każdym biegu i niemal w każdym typie terenu. Manualna skrzynia biegów umożliwia hamowanie silnikiem na każdym przełożeniu i eliminuje problemy związane z paskami napędowymi przekładni CVT, które mają tendencję do ślizgania się w mokrych warunkach oraz przedwczesnego zużycia.
Aby sprostać najtrudniejszym, najbardziej wymagającym warunkom, TUATARA jest wyposażona w niezależne zawieszenie tylne (ang. IRS). IRS pozwala na stabilne utrzymanie tylnych kół w stałym kontakcie z podłożem. Dzięki temu pojazd oferuje lepszą trakcję, płynniejszą jazdę i minimalizuje poślizgi. Wysoki prześwit w połączeniu z IRS umożliwia sprawne pokonywanie zakrętów oraz trudnego i nierównego terenu. Dodatkowo, przełączalny napęd 2WD/4WD oraz indywidualnie wybierane blokady mechanizmów różnicowych przednich i tylnych osi zapewniają pokonanie wszelkich wyzwań terenowych.
TUATARA wyróżnia się na tle konkurencji nawet wtedy, gdy stoi w miejscu. Unikalna blokada pedału hamulca nie tylko wzmacnia działanie hamulca ręcznego, ale także zapewnia pełne bezpieczeństwo, nawet na najbardziej stromych zboczach.
Więcej za mniej
TUATARA oferuje bogate wyposażenie i liczne akcesoria, które u konkurencji są dostępne tylko jako drogie dodatki. Należą do nich: elektryczna wyciągarka o udźwigu 1360 kg, składana przednia szyba, belka oświetleniowa LED na dachu, elektryczny podnośnik tylnej skrzyni ładunkowej, opony CSV o wysokiej przyczepności, snorkel wlotu powietrza, wodoodporne radio Bluetooth, dach z PVC z półką bagażową oraz dwie skrzynie na sprzęt zamontowane na skrzyni ładunkowej. Czy jest inny UTV, który może pochwalić się takim wyposażeniem w standardzie?
Żaden inny pojazd na rynku pojazdów użytkowych nie posiada w swoim wyposażeniu przedniej półki ładunkowej o ładowności 150 kg. Natomiast wspomaganie kierownicy utrzymuje łatwość prowadzenia, nawet przy pełnym obciążeniu z przodu.
TUATARA wyróżnia się również w 100% stalową tylną skrzynią ładunkową, której nie oferuje żaden inny pojazd. Opuszczane burty boczne umożliwiają łatwe przewożenie szerszych ładunków, zapewniając nieporównywalną praktyczność i funkcjonalność.
Komfort i bezpieczeństwo
Regulowana kolumna kierownicza pozwala ustawić wygodną pozycję dla każdego kierowcy. Kabina typu „walk-through” umożliwia łatwy dostęp z obu stron pojazdu – co jest niezbędne przy zadaniach wymagających częstego wychodzenia z pojazdu. Jest to również doskonałe rozwiązanie dla osób mających problemy z mobilnością, dla których klasyczne kabiny mogą być niewygodne.
Kabina pasażerska zapewnia bezpieczeństwo nawet w najtrudniejszym terenie. Rama pojazdu jest chroniona przez solidny system zabezpieczeń przed przewróceniem, a wszystkie trzy fotele wyposażone są w czteropunktowe pasy bezpieczeństwa.
Niezawodny i trwały
Biorąc pod uwagę codzienne obciążenia, jakim poddawane są pojazdy UTV, pierwszym kryterium przy ich wyborze powinna być solidność i trwałość konstrukcji.
TUATARA to najbardziej solidny pojazd UTV dostępny na rynku. Podwozie i główna skrzynia ładunkowa są wykonane z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja drabinkowa podwozia zapewnia niesamowitą wytrzymałość ramy. Nie musisz się już martwić o skaliste tereny, przeciskanie się przez gałęzie i pnie drzew czy nawet zetknięcie z twardym podłożem.
Aby TUATARA mogła służyć przez wiele lat, poddawana jest w całości sześciostopniowej obróbce elektrolitycznej. Elektroliza jest powszechnie uznawana za najlepszą ochronę antykorozyjną dla stali.
TUATARA wyróżnia się na rynku swoją funkcjonalnością, przewyższającą wszystkie inne pojazdy UTV. Co więcej, w cenę TUATARY wliczone są akcesoria o wartości około 3000 USD, co czyni ją jeszcze bardziej atrakcyjnym pojazdem. To wyjątkowe połączenie funkcji, jakości i konkurencyjnej ceny sprawia, że TUATARA jest doskonałym wyborem dla każdego, kto poszukuje idealnego pojazdu terenowego.
TUATARA to wyjątkowy pojazd ultra terenowy!
SILNIK | |
Model silnika | Chery SQR371F |
Typ silnika | 3 – cylindrowy, 1.0 L, DOHC, 69 KM, EFI, chłodzony cieczą |
System zasilania paliwem | Elektroniczny wtrysk paliwa EFI |
Średnica cylindra x skok tłoka | 71 mm x 84 mm |
Pojemność skokowa | 0,998 L |
Stopień sprężania | 11 |
Moc znamionowa | 51 kW (69 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 93 N.m |
Rodzaj paliwa | Benzyna bezołowiowa (91 i wyżej) |
Prędkość obrotowa biegu jałowego | 850 obr/min |
Rozrusznik | Elektryczny 12V |
Układ chłodzenia | Chłodzenie cieczą Chłodnice wyposażone w termo-wentylator |
Pojemność oleju | 3,5 L (z filtrem) |
Rodzaj oleju | API SF SAE 10W/30 |
Waga netto | 92,5 kg |
Rodzaj skrzyni biegów | Manualna 5 – biegowa |
Sprzęgło | Hydrauliczne |
Napęd | 2WD i 4WD, blokada mechanizmów różnicowych przód i tył Przełączalny przedni i tylny napęd |
KONSTRUKCJA | |
Koła | Felgi 12″, opony CST 26×11 |
Zawieszenie przód | Niezależne, wahacz poprzeczny z kolumną McPhersona |
Zawieszenie tył | Niezależne, podwójne wahacze poprzeczne z podwójnymi sprężynami |
Hamulce | Hydrauliczne tarczowe z wspomaganiem |
Ochrona przeciwkoryzyjna | Podwozie i wszystkie stalowe panele poddane procesowi elektroforezy przeciwkorozyjnej |
ŁADOWNOŚĆ | |
Maksymalna prędkość | 60 km/h |
Uciąg podnośnika skrzyni ładunkowej | 550 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 50 L |
Zalecane ciśnienie w oponach (przód) |
15 PSI
|
Zalecane ciśnienie w oponach (tył) | 18 PSI (off road) |
Uciąg wyciągarki | 2000 kg |
WYMIARY | |
Prześwit | 310 mm |
Rozstaw osi | 2400 mm |
Masa własna | 975 kg |
Wymiary pojazdu | 358 cm (długość) x 155 cm (szerokość) x 207 cm (wysokość) |
Wymiary skrzyni ładunkowej | 160 cm (długość) x 140 cm (szerokość) x 30 cm (wysokość) |

Długość
3,58 m

Wysokość
2,03 m

Szerokość
1,55 m

Skrzynia ładunkowa
1,4 x 1,6 m

Zasięg
500 km

Uciąg wyciągarki
2000 kg

Uciąg przyczepy
1000 kg

Maksymalna prędkość
60 km/h

„BEZ WĄTPIENIA JEST TO NAJBARDZIEJ UNIWERSALNY UTV, JAKI KIEDYKOLWIEK KUPIŁEM DO SWOJEGO GOSPODARSTWA.”
GREG FARRIER
100% Frajdy
100% Przygody
Perfekcyjnie Zaprojektowany
Bez trudu radzi sobie na wzniesieniach
Niezawodność i styl na miarę Land Rovera z lat 50.
Przemyślany i funkcjonalny design
Chciałbyś wyposażyć Tuatare w dodatkowe akcesoria?
Wyposażenie dodatkowe dla Tuatara i innych pojazdów terenowych

Przyczepa Tuatara
Przyczepa UTV, wyposażona w pojedynczą oś z hamulcami najazdowymi i elektrycznym podnośnikiem, została specjalnie zaprojektowana do holowania za pojazdem TUATARA. Doskonale sprawdzi się również z innymi, nawet większymi pojazdami UTV lub ATV.

Składana przednia szyba z pleksi
Składana przednia szyba, idealnie dopasowana do pojazdu TUATARA, zapewnia doskonałą widoczność i ochronę przed różnymi warunkami atmosferycznymi.
Środkowa konsola
Środkowa konsola ze schowkiem i uchwytami na kubki zapewnia wygodę oraz dodatkowe miejsce na przechowywanie niezbędnych przedmiotów podczas jazdy.
Dodatkowa ławka
Dodatkowa 3-osobowa ławka montowana na skrzyni ładunkowej zwiększa pojemność pasażerską, umożliwiając przewóz większej liczby osób w komfortowych warunkach.

Pełna kabina z wycieraczką i spryskiwaczem
Kabina obejmuje przednią i tylną szybę oraz drzwi, zapewniając pełne zamknięcie wnętrza pojazdu. Przednia szyba jest uchylna dzięki zastosowaniu amortyzatorów, co zapewnia dodatkowy komfort i wentylację.
Siła TUATARY bierze się z wszechstronności.
Jeśli szukasz pojazdu, który nie tylko da Ci niezrównaną moc i wytrzymałość, ale i pewność, że poradzisz sobie z każdym zadaniem – TUATARA Cię nie zawiedzie. Tak samo, jak nasz zespół. Możesz liczyć na nasze pełne wsparcie i zaangażowanie na każdym etapie – od zakupu po serwis.
Nie musisz już dłużej szukać! Zrobimy wszystko by to, co wydaje Ci się niemożliwe, stało się rzeczywistością.
Zefir UTV Sp. z o.o.
ul. Młynarska 29
58-300 Wałbrzych
POLAND
+48 600 392 128
sales - EN
+48 506 517 715
sprzedaż - PL